Jaarverslag 2017

2017 was in alle opzichten een succesvol jaar.  De bouw van de sportzaal is goed verlopen en alle gebruikers maken met veel plezier hier nu gebruik van. Eind 2017 hebben we de balans opgemaakt van het project Luukske 3.0. Ook financieel is het plan binnen de gestelde kaders gerealiseerd zoals in ons Jaarverslag is te lezen. Er was zelfs ruimte om wat extra’s te doen voor onze gebruikers. Zo beschikt o.a. de basisschool in de nieuwe sportzaal over nieuwe sporttoestellen.

De bezetting van ‘t Luukske is ook in 2017 weer gestegen. Dag in dag uit maken verenigingen gebruik van onze accommodatie. In 2017 hebben we 60% meer omzet uit sport gerealiseerd in de nieuwe zaal. We sluiten het jaar 2017 dan ook weer af met een mooi bedrag onder de streep. Gelet op dit mooie resultaat heeft het bestuur besloten om 80 certificaten uit te loten voor terugbetaling. Binnenkort zullen we de nummers van de uitgelote certificaten publiceren.

In het jaarverslag 2017 dat hier is te bekijken, kijken we terug op 2017 in organisatorisch als financieel opzicht. Ook geven we informatie over die zaken die we in 2018 willen realiseren.  Dit alles was wederom niet mogelijk geweest zonder de inzet van al onze vrijwiligers. Alleen op deze wijze kunnen we voorzieningen op een betaalbaar niveau in ons mooi dorp behouden.

Auteur: Maurice